Firma JS INTEGRAL, poza produkcją podstawową, świadczy również kompleksowe usługi w zakresie laserowego cięcia blach i profili, spawania, obróbki plastycznej i malowania proszkowego oraz regeneracji obudów metalowych. Szczegóły usług wraz z zakresem przeprowadzanych robót, prezentujemy poniżej.
 

LASEROWE CIĘCIE BLACH I PROFILI

laserowe

W ramach naszych usług zajmujemy się laserowym wykrawaniem i obróbką blach, rur i profili zamkniętych.

Maksymalne grubości cięcia blach:

  • stal czarna – 12 mm,
  • stal nierdzewna – 8 mm,
  • aluminium – 5 mm,
  • miedź i mosiądz – 4 mm.

Dzięki specjalnej przystawce z oprzyrządowaniem wykonujemy cięcie 2D w rurach i 3D w profilach prostokątnych, kwadratowych, eliptycznych oraz wielokątowych o maksymalnej grubości ścianek 6 mm.

Maksymalne wymiary obrabianego materiału:

  • arkusz blachy – 3000 mm × 1500 mm,
  • rura: średnica – 600 mm, długość – 6000 mm,
  • profil: średnica 150 mm, długość 6000 mm.

MALOWANIE PROSZKOWE

laserowe

Wykonujemy usługi obejmujące lakierowanie proszkowe. Posiadamy duży wybór kolorów i wiele rodzajów powłok – połysk, półmat, struktura, itp. Specjalistycznie przygotowujemy powierzchnię przed lakierowaniem, odtłuszczamy ją i fosforanujemy. Maksymalne wymiary elementów lakierowanych: 3000 mm x 2000 mm x 1500 mm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CIĘCIE I GIĘCIE ORAZ SPAWANIE

laserowe

Zajmujemy się również wykonywaniem szeregu procesów związanych z obróbką metali, w tym: toczenie, gięcie blach na zaginarce oraz prasie krawędziowej, otworowanie, cięcie gilotyną na wymiar, spawanie w osłonie argonowej, szlifowanie. Maksymalna długość gięcia / cięcia: 3000 mm. Maksymalna grubość materiału giętego: 4 mm / ciętego: 6 mm (dot. stali “czarnej”).
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Regeneracja obudów metalowych

laserowe

Dodatkowo zajmujemy się wykonywaniem remontów i rekonstrukcji obudów metalowych, które uległy pożarowi, korozji lub uszkodzeniom mechanicznym. W zależności od stopnia zniszczenia obudowy, nasze prace obejmują: odnowienie powłoki lakierniczej, wymianę fragmentów uszkodzonej blachy, szpachlowanie, dorabianie i montaż brakujących lub nie nadających się do regeneracji elementów, itp.